Natuurlijk vertrouwen wij erop dat onze dienstverlening naar tevredenheid is. Mocht het onverhoopt zo zijn dat er opmerkingen of klachten zijn, schroom dan niet om z.s.m. met ons contact op te nemen, zodat we in overleg tot een oplossing kunnen komen.
Indien u opmerkingen of klachten heeft m.b.t. de dienstverlening van Galini, kunt u hiervoor altijd met ons contact opnemen: info@galiniconsult.nl
Uw klacht wordt te allen tijde vertrouwelijk behandeld en binnen 4 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging van uw klacht. Binnen 4 weken proberen we samen tot een oplossing van de klacht te komen; mocht er een langere tijd nodig zijn, dan krijgt u binnen deze 4 weken een nieuwe termijn te horen.
Mochten uw klachten niet naar genoegen zijn opgelost, dan kunt u bij onze onafhankelijke derde schriftelijk uw klacht kenbaar maken. Galini is hiervoor aangesloten bij AN-i.
De volledige klachtenprocedure van AN-i vindt u op deze site. Zie www.beroepsregeling.nl.
De uitspraak van de onafhankelijke derde AN-i is bindend voor beide partijen; eventuele consequenties worden door Galini Consultancy zo snel mogelijk afgehandeld.
Het in de procedure gestelde laat onverlet de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de civiele rechter en/of de overige bevoegde organen.
Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van een jaar bewaard in het daarvoor bestemde dossier.